Nexe Fundació rep la visita de Mons. Javier Vilanova, bisbe de Barcelona: una trobada especial
Nexe Fundació rep la visita del Bisbe auxiliar de Barcelona

Aquest matí, Nexe Fundació ha rebut amb molta il·lusió la visita de l’Excm. i Rvdm. Mons. Javier Vilanova, Bisbe auxiliar de Barcelona. La jornada ha començat en el Centre d’Atenció Especialitzada (CAE) i ha conclòs en el Centre d’Educació Especial Les Girafes Blaves (CEE).

Durant la visita, Mons. Javier Vilanova va tenir l’oportunitat de conèixer personalment a tots els infants i a l’equip professional que conforma Nexe. L’objectiu principal ha sigut presentar al Bisbe les instal·lacions de la fundació, així com els recursos educatius i tecnològics que s’implementen diàriament per a millorar la qualitat de vida dels nens i nenes amb pluridiscapacitat acompanyats per la fundació.

Tot el recorregut ha estat guiat per Cécile de Visscher, Presidenta de Nexe Fundació; Sonia Corpas, Vicepresidenta i Directora General; i Josep Anton Grau, vocal del Patronat. A més, la jornada també ha comptat amb la representació de les famílies de Nexe, amb la presència de Pablo Guerrero, pare d’una de les nenes usuàries de la fundació.

Des de Nexe Fundació, agraïm encaridament la visita del bisbe de Barcelona per a conèixer de prop el treball i la missió de l’entitat.