Caprabo impulsa la campanya “Cèntims Solidaris” en benefici dels nens i nenes amb pluridiscapacitat de Nexe Fundació
Campanya Cèntims Solidaris Caprabo

Durant tot el mes d’abril i fins al 2 de maig, Caprabo posa en marxa la campanya de micromecenatge “Cèntims Solidaris“. La iniciativa té l’objectiu de brindar suport a persones i infants afectats per malalties minoritàries, convidant als clients del supermercat a contribuir mitjançant arrodoniment solidari.

Així doncs, els clients de Caprabo podran arrodonir l’import de les seves compres a l’hora de pagar amb targeta, destinant la diferència a la causa solidària. Tots els fons recol·lectats durant la campanya aniran destinats a Nexe Fundació, per a acompanyar a nens i nens amb pluridiscapacitat, a l’Associació Catalana de Síndrome de Rett, per a nenes i dones que semblen la malaltia, i a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per a donar suport a persones amb ELA.

Des de Nexe Fundació fem una crida per a participar en la campanya “Cèntims Solidaris” comprant durant el mes d’abril a Caprabo i generant així un impacte positiu en la vida de les persones i infància afectada per malalties minoritàries.