Nexe Fundació impulsa una nova formació de musicoteràpia dirigida a professionals que treballen amb infants amb grans necessitats de suport
Formació Nexe Fundació Musicoteràpia

Nexe Fundació organitza la formació de musicoteràpia “La música com a eina per a professionals d’equips interdisciplinars que atenen nens i nenes amb grans necessitats de suport”. El curs tindrà lloc el proper dissabte 20 d’abril de 9 a 16h i es celebrarà als centres de Nexe Fundació.

Mercè Redorta, Psicopedagoga, musicoterapeuta i pedagoga musical, serà la docent de la formació, la qual s’oferirà en la modalitat presencial i tindrà una durada de 6 hores

El curs està destinat a professionals que treballen amb nens i nenes amb grans necessitats de suport com fisioterapeutes, logopedes, terapeutes ocupacionals, professors/es, educadors/es, auxiliars d’infermeria, monitors/es.

Les persones interessades en assistir a la formació poden formalitzar la seva inscripció online: