Pedalant per Nexe: la Farmàcia Soler Cuyás impulsa una acció solidària en benefici de la fundació
Donatiu Farmàcia Soler Cuyás Nexe Fundació

Durant les passades festes de Nadal, la Farmàcia Soler Cuyás va dur a terme una acció solidària en benefici de Nexe Fundació. Col·locant una bicicleta estàtica en el seu aparador, la farmàcia va convidar els seus clients a pedalar en suport a la infància amb pluridiscapacitat.

Per cada quilòmetre pedalat, la farmàcia es va comprometre a donar 5 euros a la fundació. La iniciativa va atreure no sols a residents del barri de Gràcia, sinó també a famílies usuàries de la fundació, que es van acostar per a sumar quilòmetres al repte solidari.

La setmana passada, l’equip de la fundació va visitar la farmàcia per a recollir l’import recaptat, que va ascendir a 500 euros gràcies a la generositat i l’esforç de tots els i les participants.

Des de Nexe Fundació volem expressar el nostre sincer agraïment a totes les persones que es van moure per la fundació i a la Farmàcia Soler Cuyás per impulsar l’acció solidària. Gràcies a l’aportació podem continuar acompanyant a infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies.