Nexe Fundació participa en la Fase 1 de B-Value, programa de innovació social
Tecnologia Nexe Fundació

La setmana passada es va posar en marxa la 8a edició de B-Value, un programa de Ship2B Foundation i Fundación Banco Sabadell  que impulsa la transformació del sector social a través de la innovació. D’entre 94 entitats socials sol·licitants, 40 han estat seleccionades per a participar en la Fase 1, entre les quals es troba Nexe Fundació.

Nexe Fundació ha estat triada per a formar part d’aquesta fase crucial del programa amb un projecte tecnològic inclusiu innovador. Es tracta de la creació d’un Centre de Recursos Tecnològics, dissenyat per a abordar les necessitats encara no resoltes dels nens i nenes amb pluridiscapacitat.

Durant la Fase 1 del programa totes les entitats participants assistiran a una sèrie de seminaris web formatius i unes jornades presencials, amb l’objectiu d’adquirir eines per a potenciar l’impacte, la innovació, l’equip i el possible model de negoci dels projectes.

Amb el suport de B-Value, Nexe Fundació aspira a tenir un impacte significatiu en la vida dels nens i nenes amb pluridiscapacitat i les seves famílies.