Col·labora amb Nexe

COL·LABORACIÓ ECONÒMICA

Busquem persones motivades, responsables i solidàries com TU que s’impliquin i es MOGUIN PER LA INFÀNCIA. Entre totes i tots millorem la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i la de les seves famílies.

Pots realitzar un donatiu a través d’una transferència bancària convencional al nostre compte bancari ES81 2100 1008 4802 0019 0160. També pots fer un donatiu per BIZUM amb el codi 02006.

ALTRES FORMES DE COL·LABORACIÓ

Ajuda’ns a promoure els drets dels infants i joves amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

La teva boda, comunió, aniversari o qualsevol altre esdeveniment pot ser una molt bona ocasió per a moure’t i regalar somriures.

Què pots fer?
  • Organitza una pedalada, caminada, partit de fútbol i cobrar una entrada, que serà el donatiu de tots els participants.
  • Fes que la teva boda, comunió o aniversari sigui solidari. Pots adquirir un producte de Nexe i que aquest sigui el regal o també demanar que enlloc de regals, el teu cercle més proper faci un donatiu a Nexe. Contacta amb la Vanessa Garcia: vanessagarcia@nexefundacio.org, qui t’acompanyarà durant tot el procés.

El voluntariat corporatiu és una eina per a promoure la solidaritat i també ofereix ocasions perquè treballeu la cohesió dels equips.

Acompanyar als infants i les famílies durant una sortida, fer serveis probono o col·laborar en qualsevol de les iniciatives solidàries que posem en marxa són tan sols una de les múltiples opcions que teniu per a posar el vostre granet de sorra.

Empreses i persones físiques podeu col·laborar amb Nexe Fundació cedint béns i serveis. D’aquesta manera, ens ajudareu perquè puguem destinar més recursos a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Exemples:

• Assessoria jurídica
  • Assessoria tecnològica
  • Cessió d’espais publicitaris
  • Formació dels treballadors de Nexe Fundació
  • Cessió de sales per a reunions, conferències o actes
  • Donació de material

FES-TE PERSONA VOLUNTÀRIA

MULTIPLICA EL VALOR DEL TEU TEMPS

Les persones voluntàries sou un eix fonamental en la nostra entitat.

El vostre temps i dedicació tenen un gran valor per a la millora de la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Distingim aquesta forma de solidaritat, acompanyant, formant i reconeixent la vostra tasca.

Juntament amb l’equip professional, contribueixes a la defensa dels drets dels infants, la visibilitat, la seva  inclusió social i educativa i a construir una societat més justa.

Amb el teu suport i compromís, aportes coneixements i experiències, tant a la Fundació com a les persones amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Vols fer voluntariat amb nosaltres? Escriu a voluntariat@nexefundacio.org o truca al 93.285.32.40 (Maria Mestre)
Consulta el nostre Manual d’Acollida a persones voluntàries en Lectura Fàcil

Herències i llegats

Fins i tot quan ja no hi siguis pots donar un cop de mà als infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Fes-ho incloent a Nexe Fundació en el teu testament i ajuda’ns. No et preocupis si no és un gran patrimoni, qualsevol aportació suma per fer possible #SomNexe.

Pots fer que Nexe Fundació sigui hereva, cohereva o llegatària del teu patrimoni, independentment de la seva embargadura, qualsevol aportació compta. Pots llegar diners en efectiu, béns mobles i immobles o valors financers, en funció de les teves circumstàncies i desitjos.

avantatges fiscals

Deduccions fiscals per donatius a ONG, fundacions i associacions subjectes a la llei 49/2002, actualitzada després de l’entrada en vigor l’1 de gener de 2024 del Reial decret llei 6/2023, de 19 de desembre.

Infografia deduccions fiscals CAT Nexe Fundació

Recordeu: per a poder informar a l’Agència Tributària de l’import de les vostres quotes i donatius és imprescindible que ens pugueu facilitar el vostre nom, cognom, DNI i domicili, import del donatiu, data i mitjà de pagament. Podeu trucar al telèfon: 93 284 64 23 o enviar un mail a: administracio@nexefundacio.org indicant com a referència: Dades fiscals de donatiu.