Col·labora

Col·laboració econòmica

Busquem persones motivades, responsables i solidàries com TU que s’impliquin i es MOGUIN PER LA INFÀNCIA. Entre tots i totes millorem la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i la de les seves famílies.

Pots realitzar un donatiu a través d’una transferència bancària convencional al nostre compte bancari ES81 2100 1008 4802 0019 0160. També pots fer un donatiu per BIZUM amb el codi 02006 o per tarjeta bancaria emplenant el següent formulari de donació

FORMULARI DONACIÓ

Voluntariat

Voluntari en les activitats de Nexe

Venta de roses…

Ambaixador

Busquem persones que ens ajudin a:

– Potenciar la notorietat de Fundació Nexe

– Aconseguir finançament d’empreses i altres institucions o fons privats

Envian’s un correu a: voluntaris@www.nexefundacio.org

Organitza una Iniciativa Solidària

Exemples:

• Et cases? És el teu aniversari? Ofereix als teus convidats la possibilitat que converteixin el seu regal en una donació a Nexe Fundació, perquè junts col·laboreu amb un projecte solidari.
  • Compra el llibre Mimi i la girafa blava
  • Organitza un partit de futbol i cobra entrada
  • Organitza una barbacoa o una festa i anima els teus amics a col·laborar en la teva iniciativa.
  • Ven roses el dia de Sant Jordi
  • Organitza una cursa de bicicletes, patins o una passejada i cobrar la inscripció
  • Convenç el teu entorn que destinin part dels regals de comunió, casament… per donar suport econòmic a Nexe Fundació
  • Organitza un bingo popular
  • Organitza una porra solidària
  • Munta un mercat de segona mà i recull diners per Nexe Fundació
  • Sigues creatiu i crea la teva pròpia iniciativa solidaria.

Voluntariat corporatiu

Una forma de donació molt important és donar el teu temps: fer de voluntari actiu en entitats socials. Nexe Fundació realitza campanyes de sensibilització cap als treballadors, i pot desplaçar-se a la teva empresa per acostar-vos a la realitat dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Els treballadors poden oferir part del seu temps per participar en algunes activitats de la fundació. Exemples, entre d’altres:

• Barclays: treballadors d’aquesta entitat bancària han acompanyat els professionals de Nexe en l’atenció dels infants durant les sortides d’oci: anar al Zoo, activitat a la muntanya, etc.
  • Agrupació Mutua: cessió d’un pediatre que reforçar la tasca duta a terme per la infermera de Nexe.

Donació de productes i serveis

Les empreses poden col·laborar amb Nexe Fundació cedint béns i serveis. A l’estalviar despeses, Nexe pot destinar més recursos a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Exemples:

• Assessoria jurídica
  • Assessoria tecnològica
  • Cessió d’espais publicitaris
  • Formació dels treballadors de Nexe Fundació
  • Cessió de sales per a reunions, conferències o actes
  • Donació de material
  • Altres

Herències i llegats

Avantatges fiscals

Informació Fiscal: Deducció de les Donacions a Nexe Fundació

A partir de l’1 de gener del 2016, ha incrementat el percentatge de deducció aplicable a les donacions realitzades a Nexe Fundació, com a entitat acollida a la Llei 49/2002.

Segons la Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’Impost sobre Societats, es van establir des de l’1 de gener del 2016, nous percentatges de deducció en funció de la base de la deducció, de l’import del donatiu i de la “fidelitat” del donant a l’entitat perceptora, en aquest cas Nexe Fundació.

Recordeu : que per a poder informar a l’Agencia Tributaria de l’import de les vostres quotes i donatius es imprescindible que ens pugueu facilitar el vostre nom, cognom, DNI i domicili, import del donatiu, data i medi de pagament. Podeu trucar al telèfon : 93 284 64 23 o enviar un mail a: administracio@www.nexefundacio.org indicant com a referencia : dades fiscals de donatiu.