Estrenem en digital ‘Gina’, el curt documental que visibilitza la realitat dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies
Gina documental Nexe Fundació

Moltes vegades, la situació social, sanitària i educativa a la qual s’enfronten els nens i nenes amb discapacitat és una realitat invisibilitzada. Sota aquesta premissa neix Gina, el documental de Nexe Fundació que visibilitza la realitat dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Amb l’objectiu de defensar el dret a una vida digna per als infants amb pluridiscapacitat, el curt ens acosta a la història de vida de la Gina i la seva família, fent èmfasi en com el vincle amb Nexe Fundació ha millorat la seva qualitat de vida.

El passat 23 de febrer, va tenir lloc el preestrena per a les famílies i professionals de Nexe. El saló d’actes de la Clínica del Remei, va ser l’espai que va acollir la primera emissió del curt documental.

L’estrena pública es va celebrar el 29 de febrer, en el marc del Dia Mundial de les Malalties Minoritàries. Gràcies als Cinemas Verdi el curt de Nexe Fundació va poder veure’s a la gran pantalla en una jornada amb col·loqui oberta al públic.

Gràcies al teu suport podem continuar brindant acompanyament als infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Perquè junts i juntes, podem marcar una diferència significativa en les seves vides i podem fer visible una realitat invisible.

Sumem somriures, multipliquem somnis

El documental de Nexe Fundació ha sigut possible gràcies al finançament del Ministeri d’Assumptes Exteriors, Unió Europea i Cooperació.