Un projecte impulsarà aules d’atenció especialitzada per a infants amb pluridiscapacitat

La directora general de Nexe Fundació, Sònia Corpas, la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, i el president en funcions de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, han signat aquest dilluns un conveni de col·laboració per desenvolupar el projecte Aules. També compta amb el suport econòmic de l’Obra social La Caixa i la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i el Consell Comarcal del Baix Llobregat.
Aquesta iniciativa neix del centre d’atenció especialitzada que Nexe ja gestiona a Barcelona, des d’on realitzen actuacions terapèutic-educatives per a millorar l’autonomia, el benestar i la qualitat de vida de l’infant i desenvolupar al màxim les seves capacitats.

Per llegir la notícia completa premeu AQUÍ

Actualitat Nexe

MANS DE COLORS

Vacant Responsable de Comunicació