Un projecte crearà aules especialitzades per a menors amb pluridiscapacitat

Barcelona, 8 juny (EFE).- El Departament de Benestar Social i Família, la Diputació de Barcelona i Nexe Fundació han signat avui un conveni per a la creació d’un projecte pilot d’aules d’atenció especialitzada per a menors amb pluridiscapacitat.
Segons la nota de premsa enviada pel departament, el projecte s’iniciarà a Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat) i atendrà menors des del seu naixement i fins als cinc anys amb un funcionament similar al d’una guarderia.
El projecte vol “posar a l’abast de cada nen i la seva família els recursos humans, materials i terapèutics per afavorir el desenvolupament de les seves capacitats i el seu creixement”.

Per llegir la notícia completa premeu AQUÍ

Actualitat Nexe

El poder de la musicoteràpia

Avui, dia europeu de la música, volem evidenciar la importància de la musicoteràpia en la salut, el benestar i l’adquisició d’habilitats dels nens i nenes amb pluridiscapacitat. A Nexe Fundació