Un projecte crearà aules especialitzades per a menors amb pluridiscapacitat

Barcelona, 8 juny (EFE).- El Departament de Benestar Social i Família, la Diputació de Barcelona i Nexe Fundació han signat avui un conveni per a la creació d’un projecte pilot d’aules d’atenció especialitzada per a menors amb pluridiscapacitat.
Segons la nota de premsa enviada pel departament, el projecte s’iniciarà a Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat) i atendrà menors des del seu naixement i fins als cinc anys amb un funcionament similar al d’una guarderia.
El projecte vol “posar a l’abast de cada nen i la seva família els recursos humans, materials i terapèutics per afavorir el desenvolupament de les seves capacitats i el seu creixement”.

Per llegir la notícia completa premeu AQUÍ

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància