El Baix Llobregat durà a terme un projecte pilot d’aules especialitzades per atendre infants amb pluridiscapacitat

La comarca serà el camp d’experimentació d’un projecte molt ambiciós i punter. El Baix Llobregat acollirà la primera antena d’un projecte pilot d’aules especilitzades per atendre infants amb pluridiscapacitat. Aquestes aules, que tenen un funcionament similar a les escoles bressol, donaran atenció a nens i nenes des del seu naixement fins als 5 anys

La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, el president en funcions de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, i la directora general de Nexe Fundació, Sonia Corpas, han signat aquest dilluns un conveni de col·laboració per desenvolupar el projecte Aules d’atenció especialitzada Nexe. En la signatura han estat acompanyats pel president en funcions del Consell Comarcal, Josep Perpinyà.

Per llegir la notícia completa premeu AQUÍ

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància

+ info »