Un projecte impulsarà aules d’atenció especialitzada per a infants amb pluridiscapacitat

Barcelona (ACN).- El Departament de Benestar Social i Família, la Diputació de Barcelona i Nexe Fundació han signat aquest dilluns un conveni per desenvolupar aules d’atenció especialitzada per a infants des del seu naixement fins als 5 anys amb pluridiscapacitat severa. El primer projecte pilot es desenvoluparà a l’escola bressol Giravolt de Sant Feliu de Llobregat. L’espai tindrà capacitat per a atendre fins a vuit nens, als quals se’ls oferirà una atenció constant, intensiva, individualitzada i professional. Tant els infants com les seves famílies tindran al seu abast tots els recursos humans, materials i terapèutics que necessitin per afavorir el desenvolupament de les seves capacitats i el seu creixement.

Per veure la notícia completa premeu AQUÍ

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància