Un projecte impulsarà aules d’atenció especialitzada per a infants amb pluridiscapacitat

Barcelona (ACN).- El Departament de Benestar Social i Família, la Diputació de Barcelona i Nexe Fundació han signat aquest dilluns un conveni per desenvolupar aules d’atenció especialitzada per a infants des del seu naixement fins als 5 anys amb pluridiscapacitat severa. El primer projecte pilot es desenvoluparà a l’escola bressol Giravolt de Sant Feliu de Llobregat. L’espai tindrà capacitat per a atendre fins a vuit nens, als quals se’ls oferirà una atenció constant, intensiva, individualitzada i professional. Tant els infants com les seves famílies tindran al seu abast tots els recursos humans, materials i terapèutics que necessitin per afavorir el desenvolupament de les seves capacitats i el seu creixement.

Per veure la notícia completa premeu AQUÍ

Actualitat Nexe

El poder de la musicoteràpia

Avui, dia europeu de la música, volem evidenciar la importància de la musicoteràpia en la salut, el benestar i l’adquisició d’habilitats dels nens i nenes amb pluridiscapacitat. A Nexe Fundació