TROBADA D’AVIS I ÀVIES

Us proposem una trobada el proper 11/05/23, amb altres avis i àvies que estan vivint la mateixa situació que vosaltres, on podreu compartir experiències, inquietuds, preocupacions, alegries… que viviu i sentiu dia a dia des del naixement del vostre net/a amb discapacitat.
És per això que us demanem que, si esteu interessats en assistir-hi, ens ompliu el següent FORMULARI

NOTA IMPORTANT: Si voldríeu assistir, però la data no us va bé, podeu fer la inscripció igualment i comentar-ho a l’apartat “Observacions” per tenir-vos en compte per a properes trobades.

Us hi esperem!!!

Actualitat Nexe

MANS DE COLORS

Vacant Responsable de Comunicació