MANEL PALOU- TOTA UNA VIDA DEDICADA A LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

Hem sabut, amb profunda tristesa, que ens ha deixat en Manel Palou, president de Dincat.

Volem destacar la seva trajectòria humana i la seva dedicació en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat, el seu tracte afable i la seva ferma convicció que si anem junts, famílies, entitats i professionals serem capaços d’aconseguir la seva plena inclusió en tots els àmbits de la vida. La qual cosa va demostrar, un cop més, impulsant l’enfortiment del sector representatiu de la discapacitat.

Des de la seva presidència a Dincat, en Manel ens ha acompanyat en moments molt importants per Nexe Fundació, com la celebració del nostre 40 aniversari, el primer sopar solidari o en reivindicacions que hem fet per la millora de la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i la de les seves famílies. Sempre atent a donar-nos suport i fer-nos costat.

El trobarem a faltar i el recordarem com un gran professional, una gran persona, justa, compromesa, propera i generosa. El camí que va recórrer perdurarà per sempre.

Les nostres més sentides condolences a la seva família i als companys  i companyes de Dincat.

Una abraçada en nom de la família Nexe.

Actualitat Nexe

MANS DE COLORS

Vacant Responsable de Comunicació

Nexe Fundació cerquem un/a professional que pugui gestionar i coordinar de forma efectiva l’estratègia i les accions de comunicació de l’entitat. Els/les sol·licitants han de