La Fundació Antonio Cabré, sempre al nostre costat

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

La Fundació Antonio Cabré torna a col·laborar amb Nexe amb la donació de material higiènic i sanitari. Aquest cop amb capses de gel de bany, que ens seran de gran utilitat, tant en els nostres centres, com a les diferents activitats de respir i lleure que duem a terme.

La Fundació  és un llegat de l’Antonio Cabré, qui va dedicar tota la seva vida a oferir una educació de qualitat i a mostrar el seu compromís amb el bé comú. En aquest context, recolza les iniciatives dirigides a promocionar una educació digna i a la millora de la salut d’infants, adolescents i joves més vulnerables.

Moltes gràcies per tenir-nos sempre presents!

[/column]

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància