Com fer una recepta de gaspatxo de síndria casolà i senzill?
Gazpachito sindría casolà i senzill

Nexe seguim preparant les millors receptes per als nostres infants i per a tots a vosaltres. Avui, en ple mes de juny, us portem un plat del més refrescant i saludable. Onada de calor… i les ganes de poder refrescar-nos per dins i per fora … avui a Nexe Fundació us portem una recepta d’aquelles que us faran gaudir. Vols saber com preparar un gaspatxo de síndria senzill?

Li diem Gazpachito de síndria, que li agradarà a tota la família! Ens hem de cuidar, grans i petits!

Aspectes a destacar i avantatges que comporta el gaspatxo de síndria:

• És una recepta adaptable a totes les necessitats i textures.
  • És una beguda molt sana plena de vitamines i propietats. És la recepta perfecta per a hidratar-nos aquests dies calorosos.

Gazpachito sindría casolà i senzill

El nostre gazpachito de síndria conté els següents ingredients:

• Síndria
  • Tomàquet de rama
  • Cogombre
  • Una miqueta d’all sense el germen i sal/pebre al gust.
  • Oli de 1er premsada i vinagre de poma.
  • Per poder modificar la textura i adaptar-la a les necessitats de disfàgia dels nens i nenes també fem servir agar-agar i /o espessidors

Per elaborar aquestes receptes han col·laborat la nostra infermera, la nostra logopeda i, com és lògic, la nostra cuinera. El projecte d’alimentació s’emmarca dins el de salut, perquè tenim una visió holística de la salut i els hàbits associats.

Estigueu atents a les nostres xarxes socials ja que anirem publicant més receptes igual de delicioses que aquesta. Desitgem que us hagi agradat i us animem a deixar-nos els vostres comentaris a les xarxes.