Yurbban Hoteles donarà l’1% de cada reserva a Nexe Fundació durant els pròxims 6 mesos

Durant el primer semestre del 2017, de gener a juny, tots els clients que reservin mitjançant el web de Yurbban Hoteles col·laboraran aportant l’1% del total de la seva reserva a Nexe Fundació.

D’aquesta manera, Yurbban Hoteles s’uneix al projecte de Nexe Fundació, donant així per segon any consecutiu, el seu suport a projectes socials locals que ajuden a millorar la qualitat de vida de les persones amb greus discapacitats i a les seves famílies.

Nexe Fundació, entitat privada sense ànim de lucre, és una entitat pionera en l’atenció especialitzada precoç a Catalunya. Defensa que tots els infants tenen capacitats i dret a una vida de qualitat. Però l’infant que pateix un retard greu en el seu desenvolupament requereix uns recursos tècnics i humans que millorin la seva qualitat de vida, potenciïn la seva autonomia i afavoreixin la seva socialització.

Amb la riquesa professional i humana de Nexe Fundació, s’ha creat una xarxa de serveis innovadors i pioners per atendre de forma integral les necessitats d’un col·lectiu “invisible” per a la societat; nens i nenes amb pluridiscapacitat (infants amb greus discapacitats d’origen neurològic i trastorns en el desenvolupament) i a les seves famílies, amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida.

Amb aquesta acció, Yurbban Hoteles posarà el seu granet de sorra i ajudarà a proporcionar als infants de Nexe Fundació una armilla vibratòria Smart Vest, dissenyat per a ajudar a mobilitzar les secrecions pulmonars a través de moviments ràpids que generen una “mini-tos” per a desallotjar el moco, movent-se al llarg de les vies aèries centrals, de manera que puguin gaudir de màxima autonomia a la seva vida quotidiana. Els infants de Nexe Fundació després de la utilització del The Vest, de forma diària i repetida, han aconseguit reduir en un 60% les afeccions respiratòries agudes.

Llegir més sobre els beneficis del tractament amb el The Vest AQUÍ

Llegir noticia de l’acord a Yurbban Hoteles AQUÍ