Posa’t a la Pell Blava en el “Dia de la Diversitat”- Espai Jove La Fontana

Avui hem participat en el Dia de la Diversitat, un programa educatiu de foment, sensibilització i educació en matèria de drets humans, organitzat  pel Departament de Promoció de la Infància de l’Ajuntament de Barcelona, amb la col·laboració de l’Institut Municipal d’Educació, el suport de l’Agència Europea dels Drets Fonamentals (FRA) i la participació d’entitats de referència en la defensa dels drets humans de la ciutat, com la nostra entitat.

Les activitats s’adrecen a joves estudiants d’entre 12 i 18 anys dels centres educatius de Barcelona.

A través de jocs, dinàmiques, tallers i diferents activitats, es donen a conèixer aquests drets i es connecta l’alumnat amb les entitats de referència de la ciutat.

La nostra companya, la Yasmin Al Hariri, ha fet dos tallers de “Posa’t a la Pell Blava”, una activitat de sensibilització a través de l’art, que permet que els infants i els joves puguin experimentar i entendre les necessitats de les persones amb diversitat funcional, a més de fomentar els valors de l’empatia i la igualtat.

Si sou un centre educatiu i voleu més informació sobre els nostres tallers de sensibilització, podeu contactar la Sara Rodríguez, trucant al 93.285.32.40 o escriure a sensibilitzacio@nexefundacio.org