Nexe Fundació participa a la segona Jornada presencial del debat “Ara és demà”

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

Nexe Fundació participa a la Jornada “Ara és demà 2: El centre i el professorat”, el 4 de febrer de 2017, a Espais de Cosmocaixa, Barcelona

El debat Ara és demà vol donar resposta als principals reptes de futur del sistema educatiu de Catalunya i avançar en qualitat i equitat per afavorir l’èxit educatiu de tot l’alumnat. Es per això, que Nexe Fundació hi participa perquè advoquem pels drets dels infants, en especial el de la educació, tal i com s’expressa en decàleg del drets dels infants aprovada per l’Assemblea General de les Nacions Unides el 20 de novembre de 1989.

Aquesta segona jornada presencial pren com a referència la ponència El centre, del Sr. Francesc Pedró, i El professorat, del Sr. Miquel Martínez, i a on s’inclou la presentació d’experiències d’èxit a Catalunya en relació a aquests ponències. Nexe Fundació participa compartint la seva experiència com a centre educatiu de referencia en l’atenció especialitzada d’infants amb pluridiscapacitat de 0-5 anys.

També hi participen, la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, i el president del Consell Escolar de Catalunya, Lluís Font, i un ampli ventall d’experts en innovació pedagògica i en pràctiques educatives de referència, com ara els professionals de Nexe Fundació.

Més informació de la Jornada Ara és demà AQUÍ
Programa de la segona Jornada, 4 de febrer de 2017, AQUÍ

[/column]

Actualitat Nexe