GRÀCIES!

El dia 16/06, 156 persones entre famílies, professionals, empreses com Audax Renovables, Maresmar, Crystal Finance, De Antonio Yacht, Farmàcies Soler i Cuyàs i mecenes com la Fundació Musical Ferrer i Salat, presidències de les federacions DINCAT, ECOM i FEPCCAT, representants de la Generalitat de Catalunya com  la presidenta del Parlament Sra. Laura Borràs, representants dels Departaments de Drets Socials, de la Diputació i de l’Ajuntament de Barcelona i altres amics/es de Nexe ens vam reunir en el restaurant Xalet de Montjuïc per a celebrar la nostra primera nit solidària, amb el millor dels mestres de cerimònia que podíem tenir, el nostre estimat Màrius Serra Roig.

En aquest acte hem lliurat el primer premi solidari Nexe Fundació a la trajectòria en la defensa dels drets de la infància amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Tokio Marine HCC ha estat l’empresa guardonada, que ha rebut el premi de mans de la presidenta del Parlament de Catalunya.

Us volem donar les GRÀCIES a tots i totes per haver fet que aquest primer sopar solidari hagi estat tot un èxit de recaptació i sensibilització envers el dret al lleure dels nens i nenes amb pluridiscapacitat.

Gràcies Maresmar, Carns Romeu, Escofruit i Colofruit per haver aportat els productes del sopar.

Gràcies al restaurant “El Xalet de Montjuïc” del Grup Travi per acollir-nos tan bé. Gràcies, xef Jordi Anglí

Gràcies Fundació DAMM, Hotel “Alimara Barcelona”, Laboratoris Ferrer, Ferran Adrià, El Bulli Foundation, L’Auditori de Barcelona, FC Barcelona equips masculí i femení, Hotel “Resguard dels Vents”, Jonathan Rea, Ana Carrasco y Fabio Quartararo per haver-nos cedit objectes i experiències de gran valor per al sorteig i la subhasta.

Gràcies! al quartet de corda del @conservatori.liceu i també al Duo Athrodeel per emocionar-nos amb el vostre art.

Gràcies, famílies, per ser-hi sempre. Sou el nostre motor.

I un aplaudiment molt especial per a unes personetes que no podien ser-hi per edat, però que van estar presents al llarg de la nit, perquè són la nostra raó de ser: els nens i nenes de Nexe.