Exposició “Sota una Mirada Feliç”

El pròxim dimarts 19 de maig, Nexe Fundació organitza una Taula Rodona  “Créixer com a mares i pares d’un fill amb discapacitat” amb Màrius Serra, Miguel Gallardo, Gusti Llimpi i Ramon Lamiel.

Es parla molt de què el naixement d’un infant amb pluridiscapacitat és un esdeveniment molt dolorós per les famílies, cap pare ni mare està preparat per una noticia així. Tot el que s’havia planificat tant per a l’infant com per a la família, es trenca. No obstant, hi ha tota una altra realitat de la què se’n parla ben poc, que és el que ensenyen aquesta infants a la seva família i entorn. El que aprenen els seus pares i mares convivint i creixent amb ells.

Targeto-Sota-una-mirada-feliç
Nexe Fundació amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i en el marc de la inauguració de l’exposició de fotografies “Sota una mirada feliç” de Ismael Campos, del making-of del Calendari Mou-te pels Quiets 2015, organitza a la Seu del districte de Gràcia el proper dimarts 19 de maig una Taula Rodona per parlar del creixement positiu que experimenten els pares i mares de fills amb discapacitat, contant amb la presència de Marius Serra, Gusti Llimpi, Miguel Gallardo i famílies de Nexe Fundació, tots ells pares i mares de fills amb discapacitat. Presidirà la taula el Sr. Ramon Lamiel, Gerent de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de Barcelona.