El SOC i els Fons Next Generation contribueixen a la millora de l’atenció de la infància amb pluridiscapacitat

Gràcies a la subvenció del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) destinada a la contractació de persones joves en situació d’atur, hem tingut l’oportunitat de contractar dues professionals que han reforçat i millorat durant tot un any l’atenció a la primera infància amb pluridiscapacitat i les seves famílies que duem a terme des de Nexe Fundació.

Aquesta subvenció ens ha permès contractar a la Paula Labarta, com a monitora de suport del Centre d’Atenció Especialitzada als infants i les famílies i l’Alba Férez, com a auxiliar administrativa de les àrees de famílies i voluntariat.

Amb aquestes subvencions el Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya fomenta la contractació de persones joves en el món associatiu. Compta amb el suport dels Fons Next Generation, organisme que es fa càrrec de les retribucions, com a
part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.

Volem agraïr la dedicació de les nostres estimades Paula i Alba, per la seva feina i compromís amb els drets dels nens i nenes i les seves famílies.

Sou i sereu part de la “Família Nexe”.