Dia d’activitat sensorial pels infants del CAE
Activitat sensorial

Des del Centre d’Atenció Especialitzada (CAE), Nexe Fundació treballa dia a dia per poder oferir als infants  els nostres serveis amb la millor qualitat possible. És per això que innovem constantment per poder descobrir nous mètodes que facin la vida dels nens i nenes una mica més senzilles.

Avui hem dut a terme una activitat d’estimulació sensorial a través de materials de diferents formes, textures i colors, que ressalten gràcies a la llum negra. D’aquesta manera els infants descobreixen un entorn motivador a la vegada que experimenten amb aquest material, desenvolupant les seves capacitats motrius, cognitives, socials i sensorials.
I aquesta és només una de les diverses activitats que tenim preparades de cara al futur i que anirem penjant tant a la nostra pàgina web com a les xarxes socials perquè no se us escapi cap detall!

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància

+ info »