BEQUES Dimant - de Visscher

Beques dimant - de visscher

per a la MILLORA DE LA QUALITAT DE VIDA dels INFANTS-JOVES AMB PLURIDISCAPACITAT I LES SEVES FAMÍLIES.

Nexe Fundació, la Fundació Blanquera i l’Institut Borja de Bioètica impulsen les Beques “Dimant De Visscher” a la recerca per la millora de la qualitat de vida de la infància amb  pluridiscapacitat i les seves famílies.

Les beques s’atorguen en reconeixement de la trajectòria de la Sra. Cécile de Visscher, cofundadora i presidenta de Nexe Fundació, per la seva aportació a la millora dels drets dels infants i joves amb pluridiscapacitat i de les seves famílies, i en record a la generositat, solidaritat i entrega del seu marit, el Sr. Carlos Dimant, que sempre li va donar suport i la va acompanyar per fer de Nexe Fundació una entitat referent.

bases

Amb una dotació inicial de 6000 €, les beques tenen com a objectiu impulsar projectes de recerca que aportin aspectes d’innovació i bones pràctiques enfocades a infants i/o joves amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Aquesta és una iniciativa la finalitat de la qual és la promoció de la recerca en totes aquelles entitats del tercer sector de l’àmbit educatiu, sanitari i/o social, que duen a terme una feina excepcional, per facilitar la difusió del seu coneixement.

Les Beques poden ser sol·licitades per associacions i fundacions sense ànim de lucre de tot l’Estat espanyol, que podran presentar els seus projectes de manera individual o conjunta amb una altra entitat. Hauran de vincular-se amb alguna universitat per aquesta recerca, de la mateixa manera que els grups de recerca universitaris que es presentin, hauran de vincular-se amb una entitat del tercer sector.

El projecte es podrà dur a terme a tot l’Estat espanyol.

Si necessites més informació, escriu a beca@nexefundacio.org

Descarrega’t AQUÍ les bases completes en pdf.

jurat

El jurat estarà format per:

nexe fundació

Membres del Patronat

universitat blanquerna

Membre representant de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport

Membre representant de la Facultat de Ciències de la Salut

institut borja
de bioètica

Membre representant

formulari

Complimenta el següent formulari i puja els documents que es sol·liciten: