AMBIENTS D’APRENENTATGE A L’AULA D’ATENCIÓ ESPECIALITZADA

A Nexe Fundació acompanyem el desenvolupament integral dels infants a través del joc.

Per això fem servir, per exemple, els ambients d’aprenentatge, que dissenyem i disposem de manera curosa per captivar l’interès de l’infant a partir del joc i l’experimentació, descobrint així l’entorn que l’envolta. Les propostes presentades són riques i variades i van evolucionant al llarg del curs.

Aquests ambients tenen una gran importància en la primera infància, perquè promouen que els infants siguin protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge en un ambient creatiu, estimulador i participatiu, que possibilita la comunicació i la interacció entre les persones que l’habiten.

El fet que la nostra Aula d’Atenció Especialitzada per a nens i nenes amb pluridiscapacitat s’ubiqui dins l’EBM Tambor, ens permet poder gaudir dels espais existents, com la sala de moviment, on a partir de diferents materials com hamaques, gronxadors, escales, tobogans i pilotes, entre d’altres, els infants gaudeixen de les sensacions, desenvolupen les seves habilitats psicomotrius, alhora que es relacionen amb altres infants.

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància

+ info »