Yurbban Hotels fa beneficiari a Nexe Fundació de l’1% de cada reserva feta durant el primer semestre de 2017

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

Durant el primer semestre del 2017, tots els clients que han reservat mitjançant el web de Yurbban Hotels han estat col·laborant aportant l’1% del total de la seva reserva als infants i joves de Nexe Fundació.

Amb aquesta donació, Yurbban Hotels posa el seu granet de sorra i ajuda a proporcionar als infants i joves amb pluridiscapacitat una nova armilla vibratòria Smart Vest. Aquesta armilla està dissenyada per a ajudar a mobilitzar les secrecions pulmonars a través de moviments ràpids que generen una “mini-tos” per a desallotjar el moco, movent-se al llarg de les vies aèries centrals, de manera que puguin gaudir de màxima autonomia a la seva vida quotidiana. Els infants de Nexe Fundació després de la utilització del The Vest, de forma diària i repetida, han aconseguit reduir en un 60% les afeccions respiratòries agudes.
Agraïm de tot cor la iniciativa de Yurbban Hotels i als clients que ho han fet possible. En nom dels infants, famílies i professionals de Nexe Fundació, MOLTES GRÀCIES!

[/column]

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància