ESCOLA BRESSOL “LES GIRAFES BLAVES”

Alguns de vosaltres ja ho sabíeu, altres heu vist al cartell, però us ho volíem comunicar oficialment, perquè ens fa molt il.lusió:

Com totes les institucions educatives, a Nexe Fundació hem començat un nou curs , amb ànims I amb il·lusió i amb NOM NOU: per fi el nostre CAE, Escola Bressol Especialitzada, té nom: a partir d’ara es dirà “LES GIRAFES BLAVE” centre d’atenció especialitzada, en referència a la petita i tendre Girafa Blava del Llibre “Mimi i la Girafa Blava” , personatge molt simpàtic i especial, amb el qual moltes famílies identifiqueu el/la vostre/a fill/la nascut diferent i que, darrerament hem incorporat també en el disseny del nou logo de Nexe.

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància

+ info »

Memòria Nexe 2021