ESCOLA BRESSOL “LES GIRAFES BLAVES”

Alguns de vosaltres ja ho sabíeu, altres heu vist al cartell, però us ho volíem comunicar oficialment, perquè ens fa molt il.lusió:

Com totes les institucions educatives, a Nexe Fundació hem començat un nou curs , amb ànims I amb il·lusió i amb NOM NOU: per fi el nostre CAE, Escola Bressol Especialitzada, té nom: a partir d’ara es dirà “LES GIRAFES BLAVE” centre d’atenció especialitzada, en referència a la petita i tendre Girafa Blava del Llibre “Mimi i la Girafa Blava” , personatge molt simpàtic i especial, amb el qual moltes famílies identifiqueu el/la vostre/a fill/la nascut diferent i que, darrerament hem incorporat també en el disseny del nou logo de Nexe.

Actualitat Nexe

El poder de la musicoteràpia

Avui, dia europeu de la música, volem evidenciar la importància de la musicoteràpia en la salut, el benestar i l’adquisició d’habilitats dels nens i nenes amb pluridiscapacitat. A Nexe Fundació

+ info »