“Sota una Mirada Feliç” al HOSPITAL CLÍNIC

Avui iniciem exposició de fotografies “Sota una mirada feliç” al HOSPITAL CLÍNIC de Barcelona (3ª planta), amb fotos del Ismael Campos (pare d’una nena que venia a Nexe) i el Yves Dimant (fotògraf de Nexe).
Les fotografies són del making of del calendari mou-te pels quiets 2015 i fotos de l’Escola Bressol Les Girafes Blaves de Nexe Fundació.

L’objectiu és fer reflexionar al espectador sobre la necessitat de canviar la mirada vers les persones amb disCAPACITAT, que aprenguem a veure les seves CAPACITATS, doncs qui millor que ells com exemple de superació diària de reptes en un món no adaptat per ells.

També aprofitem per fer difusió del Calendari Mou-te pels Quiets 2016, i motivar a tots els treballadors/es A SUMAR-SE a aquesta iniciativa.

L’exposició estarà fins a finals de desembre.

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància

+ info »