Pinterest, una Eina molt útil

Ens fa molta il·lusió comunicar-vos que el Centre de recursos de Nexe ja estem al PINTEREST. Una xarxa social per a compartir recursos que us poden ser molt útils. Ja podeu visitar-lo a:

El divendres, dia 5 de febrer, farem una sessió informativa per a ensenyar-vos com fer-lo servir i treure’n el màxim profit i per a resoldre tots aquells dubtes que tingueu. Si us interessa trobareu més informació i inscripció a la següent nota adjunta.

Nota de Presentació Pinterest de Nexe

Actualitat Nexe

MANS DE COLORS

Vacant Responsable de Comunicació