Maria Gradillas: “No podíem estar físicament oberts, però mai vam estar tancats, ni lluny”

La gerent de Nexe Fundació explica a Xarxanet com hem atès als infants amb pluridiscapacitats durant la pandèmia i com ens estem adaptant a aquesta nova situació.

El tancament de març va suposar una angoixa per les famílies en veure no només reduïts els serveis bàsics que tant si com no necessiten els seus fills i filles, com la fisioteràpia, la logopèdia i el suport sanitari, sinó per l’impacte que podia suposar en les habilitats adquirides pels seus fills i les seves rutines diàries. Tenir un fill amb pluridiscapacitat ja et situa socialment en un estat de vulnerabilitat superior a la norma i requereix un sobreesforç de tot l’entorn familiar.

A Nexe aquesta atenció permanent que els infants necessiten, sobretot la sanitària, es veia satisfeta una bona part del dia a dia, de forma que el pare i la mare podien desenvolupar les seves funcions socials. El tancament va requerir un sobreesforç per part de les famílies en la cura dels seus fills i una preocupació pel seu estat de salut i la seva qualitat de vida.

LLegeix la entrevista sencera a Xarxanet.

Actualitat Nexe

MANS DE COLORS

Vacant Responsable de Comunicació

Nexe Fundació cerquem un/a professional que pugui gestionar i coordinar de forma efectiva l’estratègia i les accions de comunicació de l’entitat. Els/les sol·licitants han de