La solidaritat no té límits, com tampoc entén d’edats

A Cornellà de Llobregat tenim un grup d’amigues molt especials: Fina,  Nieves, Loli, Geno, Mari, María i Toñi. Aquestes set dones extraordinàries porten als nens i nenes de Nexe al cor i fan tot el possible per  participar en totes les accions solidàries que impulsem o en les quals hi participem.

Des de fa uns mesos dediquen tot el seu temps lliure a fer grues solidàries per la campanya 1 Origami 1 Euro, de la Fundació MGC Mútua, on hem estat escollida,  com una de les entitats beneficiàries d’aquesta iniciativa, que suposa que la Fundació MGC destinarà 1 euro per cada origami recollit (fins a un màxim de 50.000 €), que repartirà entre les tres entitats.

Sabeu quantes grues porta fetes  “L’equip Cornellà” per Nexe Fundació?: 13.018!!!

I continuaran, perquè més grues es facin, més alt és el donatiu que rebrem, que destinarem a fer activitats de lleure especialitzat, com casals, colònies i respirs.

Elles ens demostren que quan hi ha voluntat, amor i compromís, res és impossible.

Gràcies per ser com sou i per fer camí plegades!!

Us animeu a fer com elles i a donar-nos suport fent grues? És una activitat que es pot fer de manera individual o en grup, a la qual es poden afegir els més petits de casa i passar una bona estona, alhora que aprenen els valors de la solidaritat i generen oportunitats per a altres nens i nenes.

Entreu en el web http://www.1origami1euro.org/, escolliu “Nexe Fundació” i ja us podeu posar en marxa!

Premeu aquí i veureu les passes  a seguir per a fer les grues