La Presidenta de Nexe rep un diploma d’honor

El Fons Christoffel Plantin, sota la presidència d’honor de la governadora de la província d’Anvers, concedeix anualment un premi a un ciutadà belga resident a l’estranger i que contribueix al prestigi del nostre país a l’exterior. El tema del Premi Christoffel Plantin de 2015 era el compromís social. El jurat de renom internacional va decidir, el 27 d’octubre de l’any passat, concedir un diploma d’honor a la belga Cécile de Visscher pels seus anys de dedicació als nens pluridiscapacitats a Catalunya. La senyora de Visscher és cofundadora de Nexe Fundació i ofereix des de fa més de 30 anys atenció especialitzada diària a aquests nens greument discapacitats. El Sr. Didier Verwaerde, cònsol de Bèlgica a Barcelona, ​​va tenir l’honor, en nom del president del Fons Christoffel Plantin, de lliurar el diploma d’honor a la senyora de Visscher durant una cerimònia a Barcelona el 7 d’abril de 2016 a la qual van assistir nombrosos amics belgues i catalans. Així mateix, el Sr. Cònsol va lliurar a cada membre del personal de Nexe Fundació un record per la seva molt apreciada dedicació als nens al llarg de tant anys.

Actualitat Nexe

El poder de la musicoteràpia

Avui, dia europeu de la música, volem evidenciar la importància de la musicoteràpia en la salut, el benestar i l’adquisició d’habilitats dels nens i nenes amb pluridiscapacitat. A Nexe Fundació

+ info »