Ja tenim Lloc i Data per la IV Jornada de Baix Cost!

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que ja estem començant a preparar les IV JORNADES DE PRODUCTES DE SUPORT DE DISSENY OBERT ( Baix Cost).

RESERVEU-VOS JA la data del 7 DE MAIG del 2016

de 9:00h a 19:00h

Lloc: Hospital Sant Joan de Déu.

Sota el concepte de compartir és aprendre, en aquestes Jornades el que volem és poder compartir els coneixements, idees, destreses, etc. de professionals, famílies i usuaris, per tal d’avançar plegats oferint solucions a les necessitats dels infants i persones amb discapacitat.

Us esperem a tots i totes!

Actualitat Nexe

MANS DE COLORS

Vacant Responsable de Comunicació

Nexe Fundació cerquem un/a professional que pugui gestionar i coordinar de forma efectiva l’estratègia i les accions de comunicació de l’entitat. Els/les sol·licitants han de