II Convocatòria de les beques a la recerca “Dimant de Visscher”

Nexe Fundació, en col·laboració amb la Fundació Blanquerna i l’Institut Borja de Bioètica convoca la segona edició de les Beques a la recerca “Dimant de Visscher”.

Amb una dotació de 6000 € es premiaran les pràctiques que contribueixin, des de qualsevol àmbit, a la millora de la qualitat de vida dels infants i/o joves amb pluridiscapacitat i/o de les seves famílies. Aquesta edició amb especial èmfasi en iniciatives destinades a cuidar la persona cuidadora, sigui professional o no.

La beca pot ser sol·licitada per entitats no governamentals, com fundacions i/o associacions del tercer sector. Aquestes entitats podran presentar el projecte conjuntament amb una altra entitat o per elles mateixes.

Les entitats que es presentin hauran d’estar vinculades a una universitat, de la mateixa manera que tots aquells grups de recerca universitaris que vulguin optar a la beca hauran de vincular el projecte amb una entitat del tercer sector.

El projecte s’ha de dur a terme a l’estat espanyol.

Podran optar a la beca projectes de nova creació o que ja estiguin en marxa, a condició que aquests últims no hagin finalitzat i/o justifiquin la necessitat d’un finançament addicional.

Candidatures fins al 15/10/2023

Més informació: www.nexefundacio.org/beques/