Fundació Blanquerna i Nexe Fundació signen un conveni de col·laboració científica i institucional per quatre anys

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

Fundació Blanquerna – Facultat de ciències de la Salud i Nexe Fundació signen un conveni de col·laboració científica i institucional per quatre anys

Nexe Fundació ha signat un conveni de col·laboració científica i institucional amb la Fundació Blanquerna – Facultat de ciències de la Salud, aquest dijous 12 d’abril, a la seu de la Fundació Blanquerna. A la signatura s’han donat cita, Cécile de Visscher i Ana Marin, presidenta i directora respectivament, en representació de Nexe Fundació, i la Dra. Conxita Mestres i Miralles i el Dr. Jordi Vilaró, en representació de la Fundació Blanquerna – Facultat de ciències de la Salud. La col·laboració entre les entitats tindrà una durada de quatre anys, prorrogable d’any en any.

Les línies de col·laboració entre les dues parts es desenvoluparan a partir de convenis específics elaborats de comú acord entre les fundacions i es centraran en els següents àmbits:

• Realització de pràctiques d’estudiants de màster i postgraus.
  • Col·laboració en projectes de recerca i de transparència del coneixement.
  • Col·laboració en programes de formació de postgrau i màster.
  • Cooperar en programes de formació de personal acadèmic i investigador d’ambdues institucions.
  • Col·laborar en totes aquelles activitats que siguin considerades d’interès mutu per ambdues entitats.

Per du a terme les accions de col·laboració, el seu seguiment i desenvolupament concret, es crea una comissió de seguiment integrada pel Dr. Jordi Vilaró i la Dra. Marta Valentí, per part de FCS Blanquerna-URL, i Sr. Sergi Nogués, per part de Nexe Fundació.

Més informació sobre les Fundacions:

Fundació Blanquerna és una institució d’ensenyament universitari, cofundadora de la Universitat Ramon Llull, que expressa el seu sentit universitari en la preocupació constant per compaginar aquesta triple dimensió: La formació humana de cadascun dels estudiants; La preparació, la professionalització i l’especialització en els diversos camps i matèries; La promoció de la recerca i la investigació.

Nexe Fundació és una entitat sense ànim de lucre, que des de fa més de 30 anys que advoca pels drets dels infants que pateixen un retard greu en el desenvolupament, en igualtat de condicions i oportunitats que la resta dels infants, i oferint els recursos tècnics i humans per millorar la seva qualitat de vida, potenciant la seva autonomia i afavorint la seva socialització. Es caracteritza per l’atenció adequada a les necessitats específiques de cada nen i cada família oferint recursos globals a nivell sanitari, educatiu i psicosocial. Es caracteritza pel seu model d’atenció: Adequat a les necessitats especifiques de cada infant i família; Implicant a les famílies en la planificació i avaluació de les intervencions i serveis;
Treballant en xarxa amb els serveis i professionals.

[/column]