Èxit de recaptació en el II Torneig de Pàdel benèfic Mou-te pels quiets

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”]

En aquesta segona edició del Torneig de Pàdel benèfic, organitzat per Nexe Fundació i Ocipadel, hem superat la recaptació de l’any anterior i el número de participants.

Gràcies als patrocinadors del Torneig: Rumbs, Doctorar, Ocisport Barcelona, Kuehne+Nagel, Cadima, Prevengest, Sistemes del Baix Llobregat (Canon), GOEP, SPM, Teampartners, Restaurante 9 Reinas i La Fageda d’en Jordà, i als 208 jugadors que han participat en les diferents categories, hem tancat el torneig amb una recaptació de més de 11.000 €. Aquests beneficis aniran destinats íntegrament als projectes de Nexe Fundació per a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

A més del Torneig, el diumenge va tenir lloc la Trobada Anual de Famílies Nexe Fundació, amb un gran èxit de participació respecte a anys anteriors. Les famílies van gaudir de la piscina del Poliesportiu Municipal Sergio Manzano, d’inflables pels més petits i d’un dinar popular que va oferir el Restaurant 9 Reinas i les postres, la Fageda d’en Jordà.

[/column]

Consulta totes les fotogràfies al nostre Facebook, fes clic aquí

blank blank

[/column]