Enguany celebrem el 40 aniversari de Nexe Fundació

Volem donar-vos les gràcies a totes i cadascuna de les persones i entitats amb qui hem compartit aquest llarg camí recorregut i també celebrar les fites comunes aconseguides en el reconeixement de la dignitat i drets dels infants amb pluridiscapacitat i els de les seves famílies.

JORNADES “Reptes, Innovació i Inclusió”

Dirigides a professionals del sector i famílies, que celebrarem els dies 19 i 20 de novembre a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Blanquerna, amb un programa on volem abordar la millora de la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat des de la innovació, tant per la vessant de les col·laboracions necessàries per a aconseguir solucionar els diferents reptes socials associats, com en el canvi de paradigma cap a una mirada global i una atenció transdisciplinària de la persona usuària i el seu entorn, posant-la en el centre de la nostra acció, així com donar-li eines pràctiques als professionals en el seu dia a dia.

FESTA 40 ANYS NEXE

Que celebrarem diumenge 21 de novembre, un espai familiar i obert a tothom, amb un programa especial d’activitats inclusives pels nens i nenes (jocs inclusius amb tecnologia musical a càrrec del Grup ISI de la UPC, pintacares, contes, tallers.. i molta diversió), amb la presentació del Calendari i moltes altres sorpreses i emocions.  Tindrà lloc en un parc de les Corts. En breu confirmarem la ubicació.

Desitgem poder comptar amb la vostra presència, tant a les jornades, com a la festa.