ACTIVITATS D’ESTIU A NEXE FUNDACIÓ

Aquest Juliol el tenim ple d’activitats, pensades per gaudir el màxim amb els amics!
El cap de setmana del 8, 9 i 10 de Juliol ens anem de Minicolònies. Una primera experiència pels més petits, amb els que gaudirem d’uns dies de piscina, jocs i moltes moltes abraçades!
Seguim amb la setmana del 18 al 22 de Julio, amb els Casals d’Estiu. Uns dies per gaudir amb els companys del cole fent sortides, jocs d’aigua, tallers i molt més!
Per acabar, la setmana més esperada de l’any…. la setmana de Colònies!! Del 25 al 29 marxem de vacances, però ho sentim,… el que passa a les colònies, queda a les colònies!!

Actualitat Nexe

Oferta de Feina: Auxiliar d’infermeria

Cerquem una professional auxiliar d’infermeria per a incorporar-se a l’equip interdisciplinari de Nexe Fundació a l’EBM “Trencadís”, projecte innovador d’inclusió educativa de la primera infància

+ info »