Vacant Responsable de Comunicació
MANS DE COLORS

Els/les sol·licitants han de ser persones amb la capacitat de transmetre els valors de la Fundació, que sentin el compromís amb causes socials i que tinguin sentit de la responsabilitat i professionalitat enfocada al compliment dels objectius.

Es donarà preferència a aquells/es que també tenen experiència i habilitats en Comunicació Corporativa, en sector Social o sanitari, comunicació i Màrqueting Digital.

S´ofereix:

• Incorporació immediata
  • Contracte indefinit.
  • Horari a negociar orientat en duració sobre les 30-35 hores setmanals.
  • Salari a negociar segons aportació professional i conveni laboral de referencia.

Data límit de presentació de candidatures: 19/01/2024

Enviar CV actualitzat a: fermiliebana@nexefundacio.org

Consulta els requisits i condicions aquí: Vacant Responsable de Comunicació

Actualitat Nexe