Sopar -Concert Solidari Nexe Fundació 2022

Categoria:

Descripció

Amb el sopar-concert “Mou-te per la infància amb pluridiscapacitat”, volem fer visible la infància amb grans necessitats de suport, les seves capacitats i necessitats, alhora que fem una crida a la solidaritat perquè, tant els nens i nenes, com les seves famílies, puguin exercir els seus drets amb dignitat.

• Acte conduït per Màrius Serra, escriptor i periodista, impulsor del moviment solidari “Mou-te pels Quiets”, família de Nexe i Patró d’Honor.
  • Subhasta d’articles exclusius cedits per personalitats del món, l’esport i la cultura
  • Concert a càrrec de músics del Conservatori del Liceu

T’esperem el dia 16 de juny a les 20:30 hores al restaurant “El Xalet de Montjuïc” (Avinguda Miramar, 31. Barcelona). Pàrquing gratuït.

Col·labora adquirint la teva entrada i fes possible que els nens i nenes gaudeixin de l’estiu.

Si no pots assistir, pots fer un donatiu a la Taula Zero

Més informació:

Menú Sopar Solidari Nexe Fundació 2022