Col·labora amb Nexe

COL·LABORACIÓ ECONÒMICA

Busquem persones motivades, responsables i solidàries com TU que s’impliquin i es MOGUIN PER LA INFÀNCIA. Entre totes i tots millorem la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i la de les seves famílies.

Pots realitzar un donatiu a través d’una transferència bancària convencional al nostre compte bancari ES81 2100 1008 4802 0019 0160. També pots fer un donatiu per BIZUM amb el codi 02006 o prement el següent botó:

ALTRES FORMES DE COL·LABORACIÓ

Ajuda’ns a promoure els drets dels infants i joves amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

La teva boda, comunió, aniversari o qualsevol altre esdeveniment pot ser una molt bona ocasió per a moure’t i regalar somriures.

Què pots fer?
  • Organitza una pedalada, caminada, partit de fútbol i cobrar una entrada, que serà el donatiu de tots els participants
  • Fes que la teva boda, comunió o aniversari sigui solidari. Pots adquirir un producte de Nexe i que aquest sigui el regal o també demanar que enlloc de regals, el teu cercle més proper faci un donatiu a Nexe. Contacta amb la Vanessa Garcia: vanessagarcia@nexefundacio.org, qui t’acompanyarà durant tot el procés.

El voluntariat corporatiu és una eina per a promoure la solidaritat i també ofereix ocasions perquè treballeu la cohesió dels equips.

Acompanyar als infants i les famílies durant una sortida, fer serveis probono o col·laborar en qualsevol de les iniciatives solidàries que posem en marxa són tan sols una de les múltiples opcions que teniu per a posar el vostre granet de sorra.

Si necessites més informació, contacta amb l’Ingrid de la Rosa: ingriddelarosa@nexefundacio.org

Empreses i persones físiques podeu col·laborar amb Nexe Fundació cedint béns i serveis. D’aquesta manera, ens ajudareu perquè puguem destinar més recursos a millorar la qualitat de vida dels infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Exemples:

• Assessoria jurídica
  • Assessoria tecnològica
  • Cessió d’espais publicitaris
  • Formació dels treballadors de Nexe Fundació
  • Cessió de sales per a reunions, conferències o actes
  • Donació de material
  • Altres

FES-TE PERSONA VOLUNTÀRIA

MULTIPLICA EL VALOR DEL TEU TEMPS

Les persones voluntàries sou un eix fonamental en la nostra entitat.

El vostre temps i dedicació tenen un gran valor per a la millora de la qualitat de vida del infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Distingim aquesta forma de solidaritat, acompanyant, formant i reconeixent la vostra tasca.

Juntament amb l’equip professional, contribueixes a la  la defensa dels drets dels infants, la visibilitat, la seva  inclusió social i educativa i a construir una societat més justa.

Amb el teu recolzament i compromís, aportes coneixements i experiències, tant a la Fundació com a les persones amb pluridiscapacitat i les seves famílies.

Consulta el nostre Manual d´Acollida a persones voluntàries en Lectura Fàcil

Vols fer voluntariat amb nosaltres?

Escriu a voluntariat@nexefundacio.org o truca al 93.285.32.40 (Maria Mestre)

Herències i llegats

Fins i tot quan ja no hi siguis pots donar un cop de mà als infants amb pluridiscapacitat i les seves famílies. Fes-ho incloent a Nexe Fundació en el teu testament i ajuda’ns. No et preocupis si no és un gran patrimoni, qualsevol aportació suma per fer possible #SomNexe.

Pots fer que Nexe Fundació sigui hereva, cohereva o llegatària del teu patrimoni, independentment de la seva embargadura, qualsevol aportació compta. Pots llegar diners en efectiu, béns mobles i immobles o valors financers, en funció de les teves circumstàncies i desitjos.

avantatges fiscals

Informació Fiscal: Deducció de les Donacions a Nexe Fundació

A partir de l’1 de gener del 2016, ha incrementat el percentatge de deducció aplicable a les donacions realitzades a Nexe Fundació, com a entitat acollida a la Llei 49/2002.

Segons la Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l’Impost sobre Societats, es van establir des de l’1 de gener del 2016, nous percentatges de deducció en funció de la base de la deducció, de l’import del donatiu i de la “fidelitat” del donant a l’entitat perceptora, en aquest cas Nexe Fundació.

blank

Recordeu: per a poder informar a l’Agencia Tributaria de l’import de les vostres quotes i donatius es imprescindible que ens pugueu facilitar el vostre nom, cognom, DNI i domicili, import del donatiu, data i medi de pagament. Podeu trucar al telèfon : 93 284 64 23 o enviar un mail a: lidiaroca@nexefundacio.org indicant com a referencia: dades fiscals de donatiu.