Aula d’atenció especialitzada

Aula d'atenció especialitzada sant feliu

Fa molts anys que Nexe pretén apropar els seus serveis especialitzats a infants i famílies que viuen fora de la comarca de Barcelona, mitjançant la creació d’Aules d’Atenció Especialitzada en escoles bressols ordinàries.

En el 2015, aquest projecte que anomenem “Projecte Antenes”, es va fer realitat. Es va obrir la primera “Aula d’Atenció Especialitzada” en l’Escola Bressol Municipal Tambor a Sant Feliu de Llobregat

L’Aula d’Atenció Especialitzada, està destinada a acompanyar a 8 infants amb discapacitat i/o amb greus trastorns del desenvolupament.

Posant a l’abast de cada infant i la seva família els recursos humans, materials i terapèutics per tal d’afavorir el desenvolupament de les seves capacitats i el seu creixement.

QUI SOM

L’Aula d’Atenció Especialitzada de Nexe Fundació està ubicada a l’Escola Bressol Municipal Tambor ( EBM Tambor) de Sant Feliu del Llobregat, acollint a vuit infants entre 0 i 6 anys amb pluridiscapacitat del Baix Llobregat i a les seves famílies.

L’EBM Tambor i Nexe Fundació hem creat un model conjunt de convivència i d’aprenentatge, compartint espais i propostes entre tota la comunitat educativa de l’escola.

Què fem

Instal·lacions

L’EBM Tambor, disposa de 7 estances que acullen als infants. L’escola s’organitza en diferents espais i ambients d’aprenentatge; al llarg del passadís trobem l’ambient natural, la biblioteca, la sala de moviment i l’ambient de construcció i experimentació. També compte amb una sala multi sensorial; un espai innovador, on a través de la llum, els sons, les imatges, les vibracions… es desperten els sentits i proporcionen infinitat d’experiències.

A l’exterior, els jardins i l’hort són espais amb propostes de joc a l’aire lliure on es fomenta la connexió amb la natura.

Equip

ON SOM?